Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zkuste tohle:

http://tomeckova.blog.idnes.cz/c/335123/Jak-na-alergii.html

Osobně jsem se např. zcela zbavil alergie na kočičí srst tak, že jsem si domů pořídil kočky a nechal organismus, ať si s tím sám poradí.

0 0
možnosti

já jsem zase před 20 lety pravidelně docházel na návštěvy ke známým, co chovali 2 kocoury, čím dál častějš, pak jsem jim je týden hlídal, když jeli pryč a alergie na kočky byla fuč, že jsem si pak mohl chlupatózu sám pořídit :-)

ale na morčata a mikrokrálíčky tenhle postup nefugnoval, maj siilnější alergeny než kočky

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Programátor pamětník a živnostník, dříve odborný asistent na VUT. Asi ale nejsem ten správný vědec, protože jestliže skutečný odborník je tak specializovaný, že "ví všechno o ničem", pak mně se víc líbí "vědět nic o všem" - a taky o tom trochu přemýšlet.

Seznam rubrik