Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prima článek ! Letos to je třetí rok, co jsem alergická na pyl. Mám ke zdravotnictví stejné postoje , jako vy.  :-)

0 0
možnosti
JR

J68a98r50a 41R85a44n35k

31. 3. 2014 3:31

:-) s tou vodou mate pravdu, ale ucinnejsi je,, kdyz date trochu soli.

1 0
možnosti
Foto

Ano, špetka soli do vody bude mít i desinfekční účinky. To mi radil můj táta.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Programátor pamětník a živnostník, dříve odborný asistent na VUT. Asi ale nejsem ten správný vědec, protože jestliže skutečný odborník je tak specializovaný, že "ví všechno o ničem", pak mně se víc líbí "vědět nic o všem" - a taky o tom trochu přemýšlet.

Seznam rubrik