Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, W10 jsou opravdu superzmetek a navíc soudruzi z microsoftu jsou s tímto zmetkem spokojeni, protože jinak by dali uživatelům možnost vyjádřit svoje pochyby přímo tvůrcům tohoto "zázraku" na jejich tvůrčí stůl.

0 1
možnosti

Co já si zkusil desítky, tak mi přestal fungovat zvuk, internet, nešly otevřít Ovládací panely, nešel spustit příkazový řádek, nedalo se nastavit rozlišení monitoru, ale to jsou vyloženě triviální věci, kterých si běžný uživatel ani nevšimne... :-)

0 1
možnosti

Ta "okna neokna" bez křížku jsou velký nešvar přinesený z Windows 8. Jinak mi ale desítky nikdy nespadly. A nastavení šlo taky celkem pohodlně, jen s tou nabídkou start si člověk opravdu dost prohraje..

0 0
možnosti
Foto

Windows 10 mám v práci, a čas od času se mi tam objevovaly záhadné chyby, kdy třeba Outlook přestal synchronizovat maily, nebo nějaký prográmek se odmítal spustit. Žádné varování nebo chybová hláška, prostě jen něco přestalo v tichosti fungovat.

Cca po dvou měsících jsem konečně přišel na to co to způsobuje: ty jejich aktualizace na pozadí. Nějaký program či služba se mi potichu aktualizuje, ale neumí se sama restartovat, případně to ani nejde. Je zkrátka opět vyžadovaný známý kompletní restart počítače.

Oceňuju, že mě to narozdíl od předchozích verzí několikrát za den neotravuje se žádostí o restart, ale mohlo by mě to alespoň decentně upozornit, že by byl restart vhodný. Musím tak díky tomu pravidelně počítač několikrát týdně preventivně restarovat, i když to pro mě znamená zdlouhavé přihlašování do několika programů, které potřebuju k práci, jen aby mi náhodou nějaká záhadná chyba nezkomplikovala práci. Ve výsledku mi tedy ta jejich převratná novinka s tichými pravidelnými aktualizacemi na pozadí, co se nedají zakázat, spíše zkomplikovala život, i když na papíře snad vypadá jako docela dobrý nápad. Díky ní totiž musím restartovat počítač i když to není potřeba, jen abych se pak v průběhu dne vyhnul záhadným chybám.

1 0
možnosti
Foto

Vaše starosti bych chtěl mít. A taky čas se jimi zabývat.

0 3
možnosti

ÁÁÁ, pan Hermánek nemá čas, protože si jinde musí kopnou do Havla.

1 0
možnosti

Jednu desítku máme "doma" na manželčině noťasu. Vzhledem k tomu, že je běžný nenáročný uživatel - kancelářské aplikace, net, video, foto jejich úpravy atd, tak je celkem s desítkami spokojena, některé věci si pochvaluje. A zmíněná "otevřít v jiném programu" jí funguje.

Já jsem "konzerva", nerad přecházím na nový systém a nemám rád ani změnu vzhledu stránek, takže sedmičky to jistí.

0 0
možnosti

Normálně mi to funguje. Teď jsem to zkoušel.

"Righ mouse button -> Open with -> More apps -> Look for another app on this PC"

Mám anglický windows, tak to píšu jak se mi to tu zobrazuje.

A nová přípona i s přiřazenou aplikací se posléze zobrazí i ve windows nastavení.

5 0
možnosti
Foto

Funguje i v české verzi jako velká většina toho, co má autor údajně za nefunkční :)

2 0
možnosti

Window 10 je opravdu nestabilní hnus. Zjištuji to stále a znovu. Pořád musím restartovat, aby mi to svinstvo vůbec jelo.

0 4
možnosti

U me funguje vsetsko.Ja jsem spokojen.Zadny hang ups jako drive !

1 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Programátor pamětník a živnostník, dříve odborný asistent na VUT. Asi ale nejsem ten správný vědec, protože jestliže skutečný odborník je tak specializovaný, že "ví všechno o ničem", pak mně se víc líbí "vědět nic o všem" - a taky o tom trochu přemýšlet.

Seznam rubrik