Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

I59v60o 85B68o61u65š44e

30. 5. 2016 8:45

Já jsem to celé přečetl a musím se zeptat: "Jste si jist, že to, co máte v počítači je Windows 10?"

1 1
možnosti
Foto

Vidím zásadní problém spíše někde ... mezi židlí a klávesnicí :)

1 8
možnosti
TT

;-D to spíš u tebe

0 0
možnosti
Foto

Tak já ty W10 příliš hanět nemohu. Používám je asi rok.

Než se instalovaly, tak se vícekrát optaly.

Nabídka Start opravdu hapruje, ale většinou stačí klik pravou teniskou myši a otevře se identická nabídka v jiném provedení.

Již dlouho nepoužívám Outlook, ale myslím, že je v tom systému někde schovaný a tak stačí ho aktivovat a všechny direktoráře budou zase dostupné.

Operační systém je živý organismus a nikdy není hotový.

0 0
možnosti
PV

P92a29v84e11l 93V32é66b56r

30. 5. 2016 9:17

Was ist das "direktorář"?

Já znám adresář, znám složku, znám directory, ale direktorář ... to mně nějak uniklo...

1 0
možnosti
Foto

Mně se stalo totéž, ale bylo tam okénko, že odmítám. Klikla jsem na to, ale nevšímalo si mě to. Nakonec to poslechlo. Dost mě to znechutilo.

2 0
možnosti
Foto

první krok je, že vypnete automatické stahování aktualizací, aktualizujte jenom vy a co chcete

na ty aktualizace, které se vám nabízejí, jde kliknout s tím, že si přečtete, čeho se týkají, jak je tam něco s win 10 jednoduše ji neinstalujete a skryjete, že se vám už nebude instalovat

1 1
možnosti
Foto

prosím vás, lidi, mám Windows 7, při aktualizaci nesmíte nainstlovat některé aktualizace.

Viz třeba zde: http://paveljiranek.cz/jak-skryt-nabidku-nebo-odstranit-instalaci-windows-10/

Já win 10 taky nechci, jsem spokojený s tím, co mám.

1 0
možnosti
DP

D41a56d67a63k 39P67e22t86r

30. 5. 2016 7:19

Mám tu samou skutečnost, z ničeho nic se mi tam cpal Windows 10. V současné době systémem pokus omyl se snažím jak na úpravy foteček vyzrát.

1 0
možnosti
JK

Ano, je to poměrně nepříjemný virus...

8 0
možnosti
JS

Naprosto stejne zkusenosti. Nasilne nepredvidane nainstalovani Windows 10. E-mail yahoo funguje, ale s nepochopitelnym zpozdenim. Prakticky nelze psat primo text, ale nutno prekopirovat z wordprocessoru. Nepochopitelne nekdy nefunguje screen saver a comp se vypina po minute neaktivity. Zamrzla screen, atd. Co vsak je mozno delat? Fyzicky napadnout tvurce tohoto zazraku? Clovek muze byt rad, ze to vubec nejak funguje.

2 1
možnosti
Foto

Ja se toho taky bojim proto to vyskakujici okno vzdy dukladne prohlizim abych jim nechtic nedal souhlas.

2 1
možnosti
PV

P15a86v19e82l 20V57é61b35r

30. 5. 2016 7:06

Prohlížet můžete jak chcete, Microsoft si vždycky cestičku najde. Poslední vychytávkou je, že prosté zavření okna s nabídkou na update (tj. křížkem vpravo nahoře) se bere jako souhlas...

6 0
možnosti