Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

Za xx let budete s láskou vzpomínat zase na WIN10. Jde často jen o zvyk a nechuť k novému. Neobhajuji Wyndejsi jako takové (své mouchy určitě mají všechny verze). Vždy když jsem zákazníkovi nainstaloval novou verzi SW velice dlouho jsem poslouchal nářky na dokonalost toho starého, takže to už beru s rezervou. :-)

6 0
možnosti
Foto

No jo, ale já z textu vůbec nepochopil, který systém Vám vlastně vyhovoval.. jestli Windows 7, nebo XP :-). Ale jako u všeho platí, že na novinky je třeba se připravit :-). Třeba kalkulačku si zmenšíte tak, že myší kliknete na kraje a tahem "dovntř" zmenšíte na minimum. A je po problému. Já na desítky taky nadával, ale už jsem si zvykl a krom pár maličkostí jsem vlastně celkem spokojený. Ale stále si myslím, že Windows 98 SE bylo to nejlepší, co jsem v počítači měl. Pěkný den. PB

2 0
možnosti
DN

Souhlas krom těch 98. Za mně asi XP. Ale chápu že je to individuální. :-)

0 0
možnosti
Foto

A ještě jedna poznámka. Ten nový webový prohlížeč u W10 (Edge?) je docela rychlý, ale nešlo mi na něm rozumným způsobem psát texty.

Po stisknutí "New Line" neudělal nový řádek, ale skočil na začátek stávajícího. Ale, možná, že už to spravili.

0 1
možnosti
Foto

Já mám v práci sedmičky a doma W10. Nevidím žádný podstatný rozdíl, ale nutno říci, že 10 se zdají praktičtější. Ovšem, takové nesmysly, jako hrát na nich hry, to nedělám vůbec. Život sám je dostatečně vzrušující.

1 1
možnosti
DN

Hry jsou součástí člověka. Nejen počítačové. Hry můžou učit, motivovat, trénovat mentální schopnosti člověka atd. Jde jen o to jaké hry hrajete a hlavně - nepřehánět to. Ale tak to je v životě se vším. ;-)

1 0
možnosti
SS

BTW pokud jste takovy tradicionalista a konzerva tak si poridte od Stardock Software - Start10 program - stoji $5 - jako kafe u Starbucks ...

0 0
možnosti
Foto

Člověče asi máte nějaký jiný desítky než já, protože nic z popisovaných věcí se u mě neděje.

Mě trvalo skoro tři čtvrtě roku než jsem si je do compu pustil (po několika zkušebních instalací a návratů zpět) a to ještě z toho důvodu, že WIN 7 přestaly podporovat Windows Live mail.

Vcelku bez problémů mi funguje vše co jsem tam měl, jen je potřeba si občas zvyknout na odlišné ovládání některých funkcí.

Třeba zrovna u pošty je to krok hodně daleko vzad.

3 0
možnosti
SS

Pan je preci programator a byvaly odborny asistent na VUT ... 8-o8-o8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Programátor pamětník a živnostník, dříve odborný asistent na VUT. Asi ale nejsem ten správný vědec, protože jestliže skutečný odborník je tak specializovaný, že "ví všechno o ničem", pak mně se víc líbí "vědět nic o všem" - a taky o tom trochu přemýšlet.

Seznam rubrik