Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

souhlas s vámi, doporučuju (jako IT administrátor s 20let praxe)všem zůstat u windows 7 za každou cenu, ty veci které jmenujete NESKUTEČNĚ zpomalují práci

1 0
možnosti
Foto

Mně se Windows 10 také nabízí a stále ho odmítám a nic se neděje. Ale tak proboha člověče, jako programátor musíte pochopit systém administrace aktualizací Windows a odmítnutí nabídek přechodu na Windows 10. Jde to v počítači zatrhnout, nestahovat například aktualizace a záplaty windows, sám si to zorganizovat, číst, co se vám v těch upozorněních na možnosti upgradu na Windows 10 ukazovalo. Zrušit to. Vrátit si tam starou verzi windows 7, pokud jsme ji měl legálně by měla být maličkost pro programátora. Panebože, kam ten svět spěje? Já bych s tím asi protože nejsem programátorem, ani servisákem, zašla za naším letovickým servisákem, ten by mi tam nainstaloval můj starý windows 7 za přijatelnou cenu servisu, řekne si za to pár stovek, a bylo by. Ale chlubit se, že máte někde uloženou poštu v počítači v Microsoft office a nemůžete ji najít a psát si do svého profilu, že jste programátor? Také má firma mMcrosoft windows něco jako vzdálenou podporu, pokud byste si postěžoval této firmě, co se vám stalo, sami by vás navigovali, jak tento problém, změnu aktualizace na 10 a přechod zpátky na windows 7 vyřešit. Že se vám ztratila půlhodina neuložené práce? Upřímnou soustrast. ;-( Měl jste si ji uložit. Kolikrát mě se ztratila neuložená práce, když třeba byl výpadek proudu, běžně se na tomto blogu ztrácí rozepsané texty, takže se musí ukládat v microsoftu, protože jejich server od idnes je přetížený, mají výpadky v administraci atp. Počítač navíc můžete mít všemožně zavirovaný a tak nevíte, pokud nevíte ani, jak s vytáhnout starou poštu, že vám někdo může skrze nedůvěryhodný program instalovat vzdálený přístup do vašeho počítače a přes vaše webkameru vás sledovat, samostatně zapínat a vypínat vaši webkameru atp. skrze vás sledovat další vaše známé na síti atp.

4 0
možnosti

Docela by mně zajímalo, jaké programové vybavení používají všichni ti odpůrci Win 10. Pochopím pokud někdo používá SW co by pod nimi neběžel. Ale pokud někdo jede jen kancelářskou práci (office aplikace, internet), neměl by být problém.

V práci jsem dostal čisté win 10, ale CAD jsem isntaloval i na upgradované. Doma jsem dělal na noťasu upgrade z w7u. A zatím v podstatě vše pracuje bez větších problémů - CAD (Inventor, AutoCAD - 2016), video (dvd shrink, avidemux) i hry (AoE II, Civilization IV ....).

Mám s Win 10 dva problémy. Jednak jsou schopny si bez mého zásahu přenastavit výchozí programy (Firefox, Irfan, MP Classic) na ty z výbavy Win10. A především nový prohlížeč Edge. Tváří se že umí i PDF, ale zkuste si vytisknout něco většího než A3 .... K to mu i jeho nastavení .... U mně to FF jistí ...

1 1
možnosti

WIN 10 se sice vypínají rychle, ale nabíhají dvakrát déle, než WIN 8.

1 0
možnosti

Stalo se mi totéž, a jako uživatel amatér jsem z toho chytla šok. Nabídka na W 10 se mi otevřela na ploše, jako vždy jsem klikla na zrušení... a prdlajs... všechno ostatní otevřené mi z plochy zmizelo a jela jen "aktualizace na w10". Naštěstí mám bezva příbuzného, kterého jsem okamžitě volala a ten poradil, a pak mi to všechno opravil. W 10 se mi nainstalovala, což on pak uměl zrušit a taky mi zrušil tu nabídkovou ikonu na liště dole ... Takže to dopadlo dobře.... ale je to sfiňárna !!!

No a včera jsem natrefila na článek - Nabídku upgradu na Windows 10 nestačí zavřít. Bere to jako souhlas - http://technet.idnes.cz/windows-10-upgrade-0z7-/software.aspx?c=A160527_143320_software_vse

1 0
možnosti

článek vypadá jak z psacího stroje - blbej zvyk dělat ENTER na konci každýho řádku...

stačí jedno - v tom Poznámkovým bloku zapnout 'Zalamování řádků' a enter použít jen na novej odstavec, ne na novej řádek, pak po Ctrl+C a Ctrl+V do editoru blogu nevznikne tenhle nezarovnanej paskvil...

ale jinak s obsahem souhlas, w8, w8.1 a w10 jsou graficky, barevně a uživatelsky naproto příšernej paskvil, já je testoval naštěstí jen ve virtuálním stroji, navěky zůstávám u vyladěnejch sedmiček

4 1
možnosti

Pokud sedmičky přeinstalujete desítkami, získáte systém, který tvůrčím způsobem spojí chyby obou a přihodí ještě trochu.

Musíte nainstalovat "čisté" desítky.

4 0
možnosti

Ja som síce upgradovala dobrovoľne, ale mrznutie Štartu, Prieskumníka a pod. mi pije krv. Prieskumník nereaguje ani na 10.kliknutie a potom sa, samozrejme, otvorí 10x. Potom spadne. A znova. So Štartom je to podobné. Kliknem, nič, kliknem, nič. Kliknem pravým, otvorí sa Štart 2x a po kliknutí pravým sa všetko zavrie. Na infarkt.

2 0
možnosti
Foto

Oni je fakt dost tvrdě vnucují, tuhle mi dokonce naskočilo okno, že byla aktualizace naplánována na určitý termín, ovšem bez mého vědomí. Akci se podařilo manuálně zrušit, ovšem desítky se pořád vnucují. Vždycky počkám, až okno samo zaleze. Klikat je někdy riziko.... Ono se to sice dá úplně zrušit, ale zase "co kdyby"....

2 0
možnosti

na netu je hafo článků o tom, jak GWX okno natrvalo vypnout a zakázat autoupgrade na desítky...

3 0
možnosti
Foto

Windows je kšeft na vymýšlení vymyšleného od doby W XP se vše jen zhoršuje Rv

3 1
možnosti
Foto

Je fakt, že XP "fachala" skvěle. Ale už nebyla možnost dalších příjmů a tak...

3 1
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Programátor pamětník a živnostník, dříve odborný asistent na VUT. Asi ale nejsem ten správný vědec, protože jestliže skutečný odborník je tak specializovaný, že "ví všechno o ničem", pak mně se víc líbí "vědět nic o všem" - a taky o tom trochu přemýšlet.

Seznam rubrik