Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I kontextové nabídky se dají upravit atd atd...

0 0
možnosti
TH

Windows 10 je opravdu zmetek

0 0
možnosti
DM

Problémem je dle mne přesun na dotykovou platformu,prostě pro lidi jako já je šmatlací interface utrpením a stěžejní periferie klávesnice a kyrysa je odsouvána do pozadí,dlaždice obecně považuji az zhovadilost a vzhledem k tomu jak používám počítač (programování,správa dat a aplikací) je pro mne většina propojení a krávovina alá držkoknihy,instagramy a jiné nesmysle nepotřebná a obtěžující.

Bohužel majoritní uživatel udává trend a na mne asi ohled bráti nebudou....

0 0
možnosti
RP

R14a84d73k48a 79P17i94l27n95a

22. 6. 2016 14:59

Mám 4G RAMku a jedu na W10 bez problémů od začátku, kdy se daly stáhnout. Pracuji na PC denodenně. Ono to chce si vše správně nastavit a vyladit. pak to šlape.

4 0
možnosti
Foto

Přesně tak, měl jsem loni v červnu nabídku upgrade W8.1 na W10. To jsem si dal! Zpočátku slušné a po první větší obnově, kterou jsem já blbec odsouhlasil, se dělo něco hrozného. Zpomalení při kopírování, při startování některých programů ikonou či hledání atd. a v nové černé liště dole se některé systémové ikony také začernily! Po startu a heslu byla černá obrazovka pět minut a potom zvolna začaly problikávat ikony...

To trvalo asi půl roku. Zkoušel jsem antiviry atd. a nic. PC není žádná slabota a mám ho cca od podzimu 2014.

Přibližně před týdnem se po nějaké automatické obnově vše vrátilo do dobrého stavu.

Co to bylo, nevím, hlavně že už to zase šlape.:-P

1 0
možnosti
ZS

Zvykla jsem si. Jak jinak.

0 0
možnosti
BH

... s tou rychlostí startu počkejte za rok - mě 8ky taky startovaly do 10-20ti vteřin, když byly čerstvě nainstalované - dnes, po dvou letech, oficiálně startují za 2:05, ale ještě dalších dobrých 5 minut je počítač víceméně nepoužitelný - ale tohle zahnívání je problém Windosw obecně, pokud chcete rychlost, musíte jednou dvakrát za rok kompletně přeinstalovat...

... jinak spatlat dohromady os pro mobily a stolní počítače je fakt inovace hodná Microsoftu - 8ky se ještě jakž takž dají došťouchat ke klasické "okenní" práci, takže člověk nemusí na velkém monitoru bloudit nepřehlednou kachlíkárnou... jediné pozitivum taky spatřuji v tom, že už vím, co v žádném případě nechci v tabletu nebo v mobilu...

0 0
možnosti
KV

Mam SSD disk a win jede za 6 vterin...

0 0
možnosti
JS

Hlavně se mi tento virus sám naistaloval do notebooku, přesto, že jsem zaškrtla NE..již tam mám zpátky staré dobré WIN7. V práci jsem se bohužel musela přizpůsobit a tak si zvykám :-/

1 0
možnosti
MS

S tou rychlostí startu WIN10 se mi to moc nezdá. Měl jsem na svém PC WIN8.1 a po přeinstalaci na WIN10 se start systému výrazně zpomalil.

0 1
možnosti
Foto

Divné, mně comp naskakuje okamžitě, žádné mytí nebo dokonce snídani nestihnu. Mám taky sedmičky, ale celkem výkonný přístroj (a docela rychlé připojení).

Bojím se, že mi ve W10 nebude fungovat můj oblíbený a silně zastaralý ACDSee2009.

0 0
možnosti
DN

Pokud to jede na win7 tak na win10 by to na 99,99% mělo jet bez problémů

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Programátor pamětník a živnostník, dříve odborný asistent na VUT. Asi ale nejsem ten správný vědec, protože jestliže skutečný odborník je tak specializovaný, že "ví všechno o ničem", pak mně se víc líbí "vědět nic o všem" - a taky o tom trochu přemýšlet.

Seznam rubrik